Trening dla przyszłych mam i po porodzie

Zdrowa mama to zdrowe dziecko. Warto zachować formę spodziewając się pociechy, ponieważ poród to ogromne wyzwanie dla organizmu. Im lepiej się na to przygotujesz, tym łatwiej dasz sobie radę. Wysiłek przy porodzie porównywany jest do wysiłku maratończyka!
Ćwiczenia na piłce, w pozycji na boku, bez obciążenia, unikające podskoków i podwyższania tętna powyżej progu 130 bpm. Te i inne zasady pozwolą nam w sposób bezpieczny i nieinwazyjny wzmocnić Twoje ciało, ale nie zmęczyć Cię. Zajęcia zawsze dostosowane są do Twojego aktualnego samopoczucia, z uwzględnieniem i wyłącznie za pozwoleniem Twojego lekarza prowadzącego.
Jeśli natomiast dziecko jest już na świecie, pozwól sobie wrócić do formy po porodzie. Treningi dla mam są łagodne i bezpieczne, a przy okazji pozwalają trochę odetchnąć i zrelaksować się. Wiesz, że jeszcze na początku XX wieku kobiecie wolno było wstać z łóżka dopiero po 2 tygodniach od porodu? Obecny stan znajomości ludzkiego organizmu na szczęście nie wymaga od nas tak restrykcyjnych zasad. Im wcześniej wrócisz do formy, tym lepiej dla Ciebie i Małej Istotki, która niedawno przyszła na świat. Najlepszy moment, by zacząć to 6 tygodni po. By mieć energię na zmierzenie się z wyzwaniami macierzyństwa zrób sobie prezent i zacznij treningi.