Zdrowe podejście do odżywiania

Niektórym wydaje się, że dobra forma jest poza ich zasięgiem. Bo to trudne, bo wymaga wyrzeczeń, bo nie ma czasu,itd.itp. Tym czasem wystarczy zapoznać się z kilkoma złotymi zasadami, a później zrobić z nich rutynę. I wcale nie będzie to takie straszne!

  1. Do południa jedz, jak król. Po południu jak żebrak. Stare, ale sprawdzone przysłowie. W pierwszej połowie dnia podkręcisz metabolizm solidnym śniadaniem, za to popołudniami organizm nie będzie żądał uzupełnienia niedoborów.  trener-personalny-warszawa-trener-osobisty-dietetyk-depresja
    2. Pij więcej, niż sugeruje Twój organizm. Każdy z nas odczuwa pragnienie, ale okazuje się, że bywa ono zwodnicze. Dobrze pamiętać o szklance wody pół godziny przed każdym posiłkiem, oraz tuż po przebudzeniu i przed snem.trener-personalny-warszawa-trener-osobisty-dietetyk-depresja-mariusz
    3. Nie zniechęcaj się, gdy brak werwy do treningu. Lepszy jest jakikolwiek ruch niż żaden. Wdrap się na 10 piętro po schodach, przynieś zgrzewkę wody z Lidla 😉 umyj okna. Każdy rodzaj aktywności przybliży Cię do dobrej formy.trener-personalny-warszawa-trener-osobisty-dietetyk-mariusz
    4. NIGDY nie dopuszczaj do silnego uczucia głodu. Po pierwsze po to, by nie rzucić się na kolejny posiłek, jak dziki zwierz 😉 Po wtóre z powodu metabolicznego przestoju. Ciało przygotowuje się na „ciężkie czasy” i magazynuje , zamiast pozbywać się nadmiarów. Jedz i chudnij.trener-personalny-warszawa-mariusz-surma-trener-osobisty
    5. Wyobrażaj sobie, że chudniesz. Serio! Potwierdzono, że wizualizacja potrafi działać cuda. Nastaw swój mózg na rezultaty, jakie chcesz osiągnąć.trener-personalny-warszawa-trener-osobisty-dietetyk-depresja
    6. Powiedz rodzinie i przyjaciołom, że się odchudzasz lub łapiesz formę. Będziesz mieć silniejszą motywacją , gdy otoczenie śledzi Twoje postępy. No i głupio będzie sięgnąć po batonika w obecności krytycznie spoglądającego kumpla… 😛trener-personalny-warszawa-trener-osobisty-dietetyk

You must be logged in to post a comment.