O śnie słów kilka…

Trener Personalny Warszawa, Trener Osobisty Warszawa, Trening Indywidualny, Trening redukcyjny, Trening odchudzający, Trening crossfit, Trening trx suspension trainer, Trening pływania, Trening gibkości, stretching, Trening dla kobiet w ciąży, Trening dla kobiet po porodzie, Trening dla seniora, Trening wzmacniający kręgosłup, Trening gimnastyczny, Trening funkcjonalny, Cross Training, Cross, Trening kondycyjny, Trening siłowy, Trening redukcyjny, Trening odchudzający, Plan dietetyczny, Plan suplementacyjny, Plan treningowy, Trening grupowy, Dieta tygodniowa, dieta na miesiąc, dieta na masę, dieta redukcyjna, dieta paleo, dieta łatwo strawna, dieta bezglutenowa, dieta niskocholesterolowa, Dieta niskosodowa, Dieta płynna, Dieta dukana, Dieta South Beach, Dieta Low Carb, Dieta Cambridge, Dieta Kopenhaska, Dieta Montignaca, Dieta Monoskładnikowa, Dieta Pięciu Przemian, Dieta śródziemnomorska, dieta strukturalna, Dieta oczyszczająca, Dieta Jogurtowa, Dieta Atkinsa, Dieta zgodna z grupą krwi, Dieta Kwaśniewskiego, dieta tłuszczowa, dieta ckd, dieta węglowodanowa, forum sportowe, Trening Muay Thai, Trening w domu, sztuki walki, trening oporowy, trening w plenerze, tani trener personalny, motywacja do treningu, trening po kontuzji, przygotowanie do maratonu, przygotowanie do zawodów, trening dla kobiet, trening dla młodzieży, trening dla nastolatek, trening dla nastolatków, trening rehabilitacyjny, fitness, zajęcia na siłowni, trening na siłowni, trening kulturystyczny, dobry trener personalny, trener indywidualny warszawa, Trener personalny warszawa bemowo, Trener personalny warszawa białołęka, Trener personalny warszawa bielany, Trener personalny warszawa mokotów, Trener personalny warszawa ochota, Trener personalny warszawa praga południe, Trener personalny warszawa praga północ, Trener personalny warszawa Rembertów, Trener personalny warszawa śródmieście, Trener personalny warszawa targówek, Trener personalny warszawa usrus, Trener personalny warszawa ursynów, Trener personalny warszawa wawer, Trener personalny warszawa wesoła, Trener personalny warszawa wilanów, Trener personalny warszawa włochy, Trener personalny warszawa wola, Trener personalny warszawa żoliborz, coaching online, trener personalny coaching online, dieta lecznicza, trening personalny dla dwojga, trening personalny warszawa dla dwojga, trener personalny promocja, trener personalny cena, trener osobisty online, trener osobisty bieganie warszawa, trener osobisty odchudzanie warszawa, Trener osobisty warszawa bemowo, Trener osobisty warszawa białołęka, Trener osobisty warszawa bielany, Trener osobisty warszawa mokotów, Trener osobisty warszawa ochota, Trener osobisty warszawa praga południe, Trener osobisty warszawa praga północ, Trener osobisty warszawa rembertów, Trener osobisty warszawa śródmieście, Trener osobisty warszawa targówek, Trener osobisty warszawa ursus, Trener osobisty warszawa ursynów, Trener osobisty warszawa wawer, Trener osobisty warszawa wesoła, Trener osobisty warszawa wilanów, Trener osobisty warszawa włochy, Trener osobisty warszawa wola, Trener osobisty warszawa żoliborz, dietetyk warszawaWszyscy jesteśmy świadomi tego, jak istotny w strukturze naszej doby jest czas na odpoczynek. Sen pozwala zregenerować siły i daje moc na kolejny dzień. Jednak okazuje się, że potrafi być także bardzo kapryśny. Nikomu nie trzeba mówić , jakie miewamy samopoczucie, jeśli śpimy za mało. Natomiast gdy nasz sen się przedłuży również nie wróży to dobrze. A więc do rzeczy:

Za nasz dobry nastrój odpowiada hormon zwany serotoniną. Z niej wytwarzana jest melatonina, która reguluje cykl dobowy. Prościej mówiąc pokazuje organizmowi, kiedy nastaje dzień, a kiedy noc. Sprawa komplikuje się, kiedy pozwalamy sobie na nieprzyzwoicie długie drzemki. Przyczyna jest prosta: Hormon szczęścia w nadmiernej ilości zaczyna przekształcać się w melatoninę. Daje nam to marzenia senne, koszmary, przedziwne i abstrakcyjne nocne wizje. Jednak nic wartościowego. Przeciwnie- przez zbyt długi sen niejako marnujemy serotoninę , której potrzebujemy, by czuć się szczęśliwi. Dorosły człowiek powinien spać od 6-8 godzin na dobę. Za wszelką cenę trzeba trzymać się tych ram, jeśli nie chcemy łapać „dołów”. Sen ponad normę jest płytszy i gorszej jakości. Raczej nie przyniesie nam dodatkowej porcji siły i chęci do życia.

You must be logged in to post a comment.